onsdag 27 oktober 2010

bloggar, filmer, serier och körkortsteori

Mamma var ju gullig och köpte aftonbladet, då hon fick en körkortsteori-grej till datorn på köpet, för någon helg sedan till mig. Eftersom att jag bör börja plugga nu om jag ska klara provet inom två månader! Så det är kanske lika bra att sätta igång, har precis installerat det på datorn så ska titta igenom det lite senare en stund..

Jag har även precis fixat hem lite "tjej-filmer", åh jag bara älskar sådana. Haha! De är alltid så töntiga, mycket drama och gossips, men jag gillar de flesta sådana filmer. Det är dock irriterande i verkligheten -.-

Tittade runder lite på google på filmtips och hittade en massa bloggar som såg intressanta ut, har sparat några av dom och tänkte sitta och titta en stund på de senare också, det är alltid kul att läsa någonting nytt. Ett nytt ämne är alltid bra!

Nu tänkte jag sätta igång ett avsnitt av DHW, min nya förälskelse. Och om jag pallar dra mig upp och ned för trappan så ska jag joina filmen med en stor kopp te. Mmm, vad gott och mysigt det låter!

Inga kommentarer: