onsdag 27 oktober 2010

Om jag hade haft lust

Jag tänkte att jag skulle skriva ett inlägg här, men jag hade bara inte lust och jag har faktiskt inte så mycket att säga då jag bestämt mig för att vänta med att berätta om gårdagen tills ikväll, då mitt huvud är lite tyngre idag än i vanliga fall. Men jag kan ju säga att det var en bra kväll med bra tjejer! Dock tillbringade jag väldigt, väldigt lite tid inne på Harrys då jag bestämde mig för att istället åka hem och sova - en bra idé!

Musiklektionen anmälde jag mig till för att lära mig mer om sång, dock upptäcker jag att musiklektionerna inte ger mig den hjälp jag behöver och jag blir lika arg varje gång då jag inte får någon hjälp trots att jag ber om det. Vi har även fått i uppgift nu om att skriva en inlämningsuppgift om en musikgenre, jag har valt Soul. Och idag, är jag faktiskt ganska glad över teori-lektionen vi har nu, då jag inte orkar sjunga någonting idag.

Och jag skulle faktiskt vilja vända mig om och slå in skallen på en klasskamrat bakom mig, då han gör mig väldigt irriterad med sin dåliga jävla musik och sina frispel när han slår med armarna och hoppar runder. Ibland kommer jag på mig själv och inser varför de har valt att stänga denna gymnasieskola 2013 och göra om det till en låg-mellanstadie linje istället.

Inga kommentarer: