söndag 31 oktober 2010

början på lovet, börjar bra.

Sitter hos pojkvännen, duschad, påklädd och i ordning. Låter handduken torka mitt hår medan jag väntar på honom att bli färdig med träningen. Ett träningspass direkt på morgonen, det låter för jobbigt för mig så jag tog första tjing i duschen under tiden!

Det har varit en bra helg. I fredags kom jag hit vid sju tiden och middagen stod på bordet, älskling hade gjort jättefina sushi-bitar, det var verkligen jättegott och de såg proffsiga ut! Smakade ingen skillnad på hemmagjort eller på en sushi-bar. Dock var ingefäran lite annorlunda, då den inte legat och dragit lika länge som den annars gör, men det gjorde bara så att smaken stannade och det blev godare. Ett stort plus till älskling!

Igår åkte vi in till stan, slängde skräp, gick en runda i stan och jag hittade en super fin mössa. Har letat efter en sådan ett tag, men inte riktigt hittat den som passade mig bäst, så igår gick jag in på Urbans Kläder och hittade den perfekta mössan! Den satt lite konstigt, men det är bara min ovana. Den sitter ju endast åt på "ovan-huvudet" och inte över öronen - jag är inte van vid mössor, at all! Den var super fin och jag ångrar det icke.

Nu låter det som att någon tassar i trappan. Nu är det strax dags för frukost, äntligen.

Inga kommentarer: