onsdag 3 november 2010

ystads-lov

Nu är det onsdag, känns som veckan ändå gått ganska snabbt. Men det är som tur en hel del dagar kvar tills skolan börjar igen, så vi tar en dag i taget för att inte brådska iväg.

Har börjat plugga på körkorts teorin nu, känns som en bra idé då jag faktiskt snart ska ta körkortet. Fyller år om en månad. Måste även boka en tid för halkan och risk-ettan, då jag inte gjort det heller? Ah, känns som att tiden plötsligt bara flyger iväg. Dags att göra det väldigt, väldigt snart!?

Har varit i Ystad sen i fredags, hos älsklingen. Det har varit helt underbart! Jag älskar att vara här, det är så himla mysigt överallt. Och staden är så himla fin och faktiskt, så finns det en hel del bra affärer nere på gågatan! Jag köpte ju ett par nya idrotts-byxor förra veckan och packade ner det i väskan, så vi har tränat en hel del sen jag kom hit :) Det känns riktigt gött! Kanske blir något ikväll med, vi får se? Ganska mycket träningsvärk i axlarna från boxningen, dock. Så någon boxning blir det iaf inte.

Vi har även varit och solat två gånger sen i fredags, en gång i söndags och en gång igår. Tog en nyare variant och testade det, istället för de gamla läskiga som bara gnisslar och har sig. Och det var himla bra, visat resultat efter bara två solningar, två gånger tio minuter. Nu ska jag bara fortsätta pressa så det kan bli ännu mer resultat till vintern, kanske inte blir en blekfis i år?

Inga kommentarer: