onsdag 13 oktober 2010

Jag vill, men har inte riktigt tid. Och vet inte riktigt hur, men kanske borde fixa mig lite kunskap och minuter?

När man läser andras bloggar, så uppdaterar de flesta väldigt ofta och det är himla roligt att sitta och läsa när man har den lilla dö-tid på kvällen innan man hoppar i säng. Jag hade också velat driva en blogg som folk uppskattar att läsa. Men har funderat lite på om jag egentligen skriver något intressant? Egentligen bryr jag mig inte, eftersom jag har skaffat bloggen för mitt eget bästa och inte för att andra ska ha nöje utav det.. Men jag menar, det skulle kunna vara kul..?

Nu har jag bestämt mig för att min blogg ser väldigt tråkig ut. Vill verkligen förändra den, skaffa en nyare, fräschare och design. Dessutom vill jag förändra teckensnittet till Verdana, då jag tycker den ser fräschare ut. Dessutom är den mer lättläst och ser snyggare ut på skärmen!


Inga kommentarer: