fredag 5 november 2010

Fredag. det var ett tag sedan.

Klarat en till avdelning i teorin, jag känner mig lagom duktig. Gick upp lite senare än vanligt idag, så vi är en timme back. Dock gör det inte så mycket, det var längesedan vi gick upp efter åtta på morgonen, haha.

Papi kommer och hämtar oss i eftermiddag, tanken är att jag ska övningsköra hem. Det ska bli spännande, var ett tag sedan jag körde nu. Men jag tror det sitter i fortfarande, så glömsk kan man inte vara.. Dessutom har jag ju nu pluggat en hel del teori sen sist, så ska försöka använda mig av en del information jag fått ifrån programmet som hjälpmedel.

Ikväll blir det lite partaj hos min systerson, han har nämligen nyss fyllt år. Kanske nämnt det tidigare? Så vi tänkte fira honom, blev bjudna i förgår. Hoppas på att han inte bjudit för många bara, då hans lägenhet inte är såå himla stor, haha. Men jag tror på en bra kväll!

1 kommentar:

jane sa...

det är inte som förr när ni bodde här, det har hänt en massa saker efter det. <3