torsdag 18 november 2010

Frisyr, på schemat.

Nu har Elin precis kört hem. Hon finslipade på mitt hår idag, det blev mycket bättre nu än sist. Andra gången på två veckor, det är inte likt mig? Haha. Men det blev ett bra resultat, nu ska jag bara se till att stylingen blir lika bra.

I morgon är det äntligen fredag, fast äntligen kan man kanske inte säga, denna veckan har sprungit iväg ganska bra. Det var nyss helg och jag körde hem från Ystad. Och nu är det bara timmar tills jag är ledig igen. Hur bra är det på en skala? TOPPEN!

I morgon står det FEST på vårt schema. 375 personer, som har förbetalat men som förhoppningsvis redan har kommit in i lokalerna när vi anländer till kön, haha. Tålamod och väntan, är inte min starka sida! Kanske blir lite bättre efter några glas, haha? Vi kommer ha en super bra kväll.

1 kommentar:

emi sa...

hihi tack gumman <3 Nej jag vill inte att man ska kunna se att jag har silikonbröst, som man gör på vissa. bara som att jag har en schyst hylla ;) hahah och kan fylla ut en bh ;P