söndag 14 november 2010

I've made up my mind

Idag har jag fått ur mig en hel del saker som jag har burit inom mig en väldigt, väldigt lång tid. Och det känns bra! Även om det kanske blev ett krångligt tillfälle, synd att det skulle behövt bli så. Men ibland blir inte allting rätt.. Men att äntligen fått ur mig det jag så länge velat säga, utan att lämna någonting ute, så känns det som en liten börda lättat från mina axlar och att jag nu kan fokusera lite mer på mig själv.

Jag har nu satt ett mål för mig själv och jag har väldigt kort tid på mig, så nu gäller det att strikt följa min planering till fullo. Detta är någonting som jag velat göra väldigt länge, men inte haft kraft till. Nu har jag, jag har samlat det och jag är nu redo att använda det. Jag vet vart jag vill komma, så nu kör vi.

Inga kommentarer: