onsdag 24 november 2010

Onsdag morgon

Vaknade för en kvart sedan och insåg att jag har all tid i världen att ta det lugnt, äta en god frukost och bara chilla. Eftersom jag inte har några lektioner nu på förmiddagen, eftersom jag ska jobba kväll på mässan vi ska hålla idag. En mässa om GY-11, det nya gymnasieprogrammet.. Vi ska berätta lite vad som kommer hända med vår linje, vad vårt namnbyte blir, vad det är för betygssätt och lite smått och gott. Vi kommer även att svara på frågor från nyfikna högstadie-elever, även bjuda på en liten välkomstdrink och flörta lite extra för att tjäna kunder (; Jag tror vi kommer ha ganska kul!

Missar en del lektioner idag, två samhällslektioner, vilket jag antagligen kommer få en massa anteckningar att skriva av i morgon. Men med ledighet pga kvällsarbete, så känns det knappt bull..

Inga kommentarer: