tisdag 16 november 2010

Upp tidigt, väldigt tidigt..

Jag har tänkt på att börja springa varje dag från och med nu, tänkte börja i måndags. Men har nu kommit på mig själv att jag är alldeles för trött när jag kommer hem, det blir, om det inte redan är, väldigt mörkt vid tiden då jag kommer hem. Så jag har nu bestämt mig för att jag måste göra detta på morgonen, innan jag beger mig till skolan.

Det kanske kommer ta ganska mycket på mina krafter att behöva gå upp så pass mycket tidigare för att hinna göra detta, men jag tror samtidigt att det kommer få mig att må bättre. Och förhoppningsvis inte göra mig tröttare under dagen! Så i morgon, fast jag ångrar mig medan jag skriver det, sätter jag klockan en timme tidigare så att jag ska kunna utföra detta.

Jag har satt ett mål för mig själv och på sättet jag nu använder, kommer jag knappast att nå dit inom det snaraste. Jag måste göra en ändring och den måste bli drastisk och det måste hända nu för att det ska bli möjligt.

Jag har inte varit och simmat på ett tag nu, det har varit lov och allt. Så på torsdag blir det en runda till simhallen också, det ska bli så himla skönt. Jag älskar vatten!

Inga kommentarer: