tisdag 16 november 2010

För framtiden

Jag gick precis in på AFM's hemsida och upptäckte en länk "skicka ett meddelande som sänds om tjugo år". Det lät riktigt intressant och roligt, så jag tänkte jag skulle testa. Det känns samtidigt lite konstigt eftersom man vet aldrig vad som händer inom de senaste tjugo åren, men jag var ju bara tvungen att testa sända ett.

Jag skickade ett till min pojkvän, vad jag skrev kan jag dock inte tala om nu. Han kanske läser? Undrar hur hans reaktion kommer bli när han är 41, haha. Det skulle jag vilja se! Undrar om han minns mig då, om vi har separerat. Eller tänk om vi fortfarande håller ihop? Ja, man vet aldrig. Man kan naturligtvis inte spå framtiden, så vi får se. Uppdaterar om det här om tjugo år, haha :)

Nu tänkte jag fortsätta med mitt DHW-tittande. Jag är en aning besatt av serien, jag vet. Men den är så himla bra och den får mig att tänka på saker. Som faktiskt är viktiga här i livet!

Inga kommentarer: