onsdag 10 november 2010

väldigt bra.
Jag har haft en väldigt bra dag idag, skolan var helt okej. Det var inte tråkigare än vanligt och gick relativt snabbt, så man ska inte klaga allt för mycket. Maten var t.o.m en aning god, förutom att den då inte smakade någon krydda överhuvudtaget. Men det gör den aldrig, så det är väl något man får ta?

Åkte med en vän och hämtade upp hennes balklänning, den var super fin och den satt som en smäck. Vi köpte upp lite fika på väg hem till henne, satt därefter och pratade en massor, drack kaffe och myste med stearinljus.. Vi tittade en stund på några roliga klipp på Youtube, hon hjälpte mig med en "sak" ;) Vi påbörjade att plugga, eftersom vi har ett prov i morgon. Vi tittade på några av hennes kläder, provade några och snackade ännu mer goja..

Det ska bli himla skönt i morgon, då vi jobbar kväll i restaurangen så vi börjar inte förrän klockan två. Då vi ska skriva ett prov, duka upp matsalen, käka middag och sedan välkomna gästerna. Vi har Gås-kväll i morgon, det är fullbokat så vi förväntar oss en hel del gäster.. Det kommer bli jätteroligt och jag tror vi kommer det fixa det galant, vi är väldigt duktiga på den fronten!

Dock blir det inte så mycket sovmorgon för mig i morgon, även om jag hade velat det. Jag har bokat ett möte klockan 09.00, så måste ändå gå upp en aning tidigt. Kanske kan snooza en halvtimme? Jag och mamma ska nämligen åka en runda och titta på lokalen.

Jag har precis fört över en himla massa adresser från min telefon till ett bättre förvaringsställe, för att inte råka radera dom. Nu är jag strax redo för allt, nu väntar vi endast på det där lilla mötet som kommer i morgon. Nu ska jag käka lite jordnötter och titta på ett avsnitt av Desperete Houswifes - min dagliga dos, såklart.


Inga kommentarer: