torsdag 11 november 2010

Min mage kurrar

Jag kom nyss på mig själv att jag inte har ätit någonting sedan lunch igår. Jag lekte ju med Elin igår, när vi hämtat hennes balklänning gick vi in på ICA och köpte en frusen daimtårta, den fikade vi på i två omgångar tillsammans med många koppar kaffe. Mot slutet började huvudvärken komma och min mage blev uppsvullen - min mage visade att den istället föredrog mat, men den fick ingen.

Jag ska vara på möte om en halvtimme och behöver åtminstone 15minuter körtid, vilket innebär att jag strax måste ge mig av. Har precis blivit färdig med smink och hår, en vanlig fräsch sminkning. Jag använder aldrig foundation eller puder, undantag: fester. Jag använder heller knappt aldrig rouge, undantag: när jag känner för det. Däremot brukar jag alltid ha markerade ögonbryn, mascara och läppglans/läppstift.


Inga kommentarer: