onsdag 8 december 2010

Äntligen Internet

Nu har jag fixat mig Internet, gick inom biblioteket på väg "hem" och fixade ett eget anv.namn och lösenord så jag kan använda det. Fick 8timmars användartid, jag tror det kan räcka ganska lagom för idag? Tydligen kan man bara använda denna servern så länge biblioteket är öppet och eftersom det stänger klockan sju, får jag passa på nu.. Funderade på om jag skulle "inte ladda ned" några låtar tills ikväll, har bara drygt tjugo för tillfället - kan bli ganska långtråkigt efter en timme eller så. Haha!

Dock läste jag nyss i avtalet att man inte får "ladda ned tunga filer, som tex. musik eller film". Jag vet inte om man kan ta med en mp3-låt i den kategorin, eller? Hmm.. Jag får väl fundera och testa, det kostar inte. Om det uppstår något problem får man väl plocka fram charmen och be om ursäkt!

Har lånat mig en lägenhet inne i stan nu i veckan. Känns riktigt gött! Åkte in i måndagskväll, var bara medveten om att jag skulle stanna en natt. Så jag glömde packa ned det viktigaste, som KLÄDER? Så nu har jag haft samma kläder igår och idag, fräscht? Nja, det vet i fan. Men jag har inte lökat runder, så jag tror inte det gör så mycket. Haha! Får in nya kläder ikväll, lilla mami kommer upp och lämnar sakerna som jag själv glömde hemma.. Tur att man har en snäll mamis <3

Inga kommentarer: