lördag 4 december 2010

Hårförlängning, eller nåt?


Jag orkade inte tänka ut någon rubrik till detta inlägget, då jag egentligen inte vet vad jag ska skriva. Så i slutändan vet jag inte riktigt vad det blir.. Har inte bloggat på ett par dagar nu, så det kändes mest som att det är lite tving på att uppdatera en aning här inne..


Dessutom kom jag nyss på att jag glömt att skriva om min kommande fest? Jag har ju gjort jättemycket planering och skickat ut fina inbjudningskort och liknande.. Ska slänga upp en bild på inbjudningskorten när jag kommer hem. De blev väldigt bra, enligt mig själv. Och jag tror det kommer bli en riktigt bra kväll, i hopp om att alla bjudna kan och kommer!


Jag har tänkt jättemycket på att göra någonting med mitt hår, de senaste dagarna. Jag har varit sjuk hela veckan, men det har bara blivit sämre, så mitt hår har sett väldigt tråkigt ut då jag inte orkat fixa till det. Har bara slängt upp det i en ful tofs! Jag tänkte på om man ska testa dreads, med extansions? Det hade varit riktigt kul att testa, och det är riktigt snyggt om det blir ett bra resultat. Dock är det två problem, jag vet inte riktigt vad det kostar? Men det är inte så svårt att ta reda på, iofs.. Däremot är jag nästan säker på att jag inte kommer orka lägga ned så mycket tid till att fixa det hela tiden, utväxt och liknande.. Eller jag vet inte, man kanske vänjer sig efter någon månad..?


Jag har även tänkt på att endast fixa extansions, det är riktigt snyggt och jag saknar verkligen mitt långa hår. Man kunde göra så mycket, och så lite, knappt något behövde göras för att det skulle se snyggt och fräscht ut.. Med mitt nuvarande hår och frisyr måste jag egentligen fixa det hela tiden, dock gör jag inte det utan finner det lättare att som sagt, bara slänga upp det i en tofs.. Hmm, jag har inte riktigt bestämt mig vad som ska göras eller om något ska göras, men om det ska bli, ska jag försöka göra det innan min fest, vilket är om två veckor..

Inga kommentarer: