söndag 19 december 2010

I miss you, i really do, but at the same time, I just can't stand you.

Jag är trött på att det ska fungera endast när det passar dig. Jag är trött på att du ska få allting att gå din väg, att du inte kan vara nöjd med dina handlingar, att du aldrig kan ta för dig och att du inte kan ta ansvar för konsekvenserna som följt dina egna val.

Att jag ska behöva gå och må dåligt över något du ställt till med, att jag ska få dåligt samvete över något jag gjort gott, men inte fått någon tacksamhet över? Att jag ska känna mig som en dålig människa över att dissa dig, när du inte visar att det verkligen betyder något..

Ska jag behöva lyssna på dina ord när det händer något som du är intresserad av, när du annars inte bryr dig? Ska jag vara den som ska be om ursäkt för något du gjort? Skulle inte tro det!

Jag kan visst förlåta, jag kan visst förtränga och låtsas som ingenting. Men tro inte att jag skulle glömma, för det är något jag är väldigt dålig på..

You make me sick!
- kom med något bra..

Inga kommentarer: