fredag 21 januari 2011

Bloggtips?

Jag har funderat på det ett tag och jag funderar lite grann på vilken server som är bäst att blogga ifrån? Jag har ju använt mig av denna i drygt ett år nu men det känns inte som att jag kommer någon vart. Det hade varit kul att testa på någonting nytt.

Jag har varit inne och tittat på lite olika sidor men jag kan verkligen inte bestämma mig vad jag ska göra. Dessutom, om jag ska byta server, eller vad det nu kallas, så vill jag gärna ta hela mitt arkiv med mig i flytten. Att behöva börja om känns inte så kul, jag vill gärna ha någonting att gå på liksom.. Men om det inte finns en möjlighet, får jag ta det som det är och starta en ny.

Nattstad.se har varit i mitt senaste tänkande, det låter som en bra sida och alla kommentarer som bloggare lagt låter hur bra som helst. Men hur vet man att det stämmer? Och hur vet man vilken som är bäst? Jag skulle gärna vilja ha lite tips. Också gärna på hur man kan göra för att kunna flytta med sitt arkiv, eller om det ens går?

Inga kommentarer: