fredag 21 januari 2011

Nyss var det två timmar tills jag var tvungen att åka mot jobbet, nu är det bara tjugo minuter kvar tills bussen går. Jag har en fyrtio minuters bussresa att se framemot - eller inte.. Det är inte alls bra att ta en tupplur på bussen, det har jag mycket erfarenhet av, då de gånger jag somnat på morgonen på väg till skolan. Tröttheten går inte alls över - snarare blir en aning värre..

Det är tur att jag har musik på mobilen, annars hade jag aldrig orkat med en sådan bussresa. Jag längtar så himla mycket tills jag ska ta mitt körkort. Och på tal om det, veckorna bara springer iväg. För ett tag sedan var det tio veckor tills dess, nu är det bara knappt tre? Oj, nu blev jag plötsligt väldigt stressad.. Jag tror att mitt teori-plugg bör gå igång på måndag.

Nu pyser jag in mot stan.
Ikväll sover jag nog med sällskap.
Vi hörs i morgon!

Inga kommentarer: