söndag 23 januari 2011

här kan det behövas ett lyft.

Jag var nyss inne och tittade på design-funktionerna och ville se om det verkligen inte fanns något man kan göra för att piffa upp bloggen en aning, och till min förvåning såg jag att de har utökat funktionen en hel del..? Så jag tittade igenom och försökte att ge min blogg ett litet lyft - jag tycker om ändringarna och nu känns det lite bättre.

Dock vill jag väldigt gärna göra vid den, alltså designen över lag. Den är inte alls så "iögonenfallande" som den var förut och definitivt inte i närheten så bra som den kan bli..

Nu tror jag att det går att titta på Dhw igen.. Man får ju endast se 72minuter, därefter måste man vänta 30minuter för att kunna se igen. Onödigt jobbigt, men så är det!

Nu ska jag pussa min lilla elefantis och bädda ned mig, ännu en gång.. Eller ska jag säga; lite till..

Inga kommentarer: