fredag 21 januari 2011

Igår var första dagen ute på min praktikplats. Jag hade inga förväntningar och var inte alls sugen på att göra min praktik, från första början. Men när man tänker på studentdagen, som dessutom inte alls ligger så långt borta längre, kan man göra det mesta. Men jag måste erkänna att min praktikplats var väldigt bra, trevlig personal, trevliga gäster och allting gick väldigt bra. Problemlösning - en kunskap att ta vara på!

Jag jobbade från 16.00 - ca. 22.00, då det annars inte finns någon möjlighet för mig att ta mig hem. Det finns då en chans att man kan förbeställa skjuts hem någon dag så att man kan få in lite extra timmar, om det skulle vara möjligt..

Nu är det fredag, det känns härligt. Vädret är så otroligt fint, dock är det synd att snön tar bort känslan en aning. Jag funderar på om jag ska ta och fylla i det där pappret snart? Jag har ju nämligen varit och hämtat ett medlemskontrakt från 24-fitness, tänkte träna riktigt mycket nu innan sommaren.. Man blir ju inte slankare av sig själv!

Nu börjar jag bli sugen på frukost. Ska ner och se vad det finns för gott i kylen. Sen blir det nog film!

Inga kommentarer: