söndag 16 januari 2011

Uppe med tuppen - är det inte så man säger?

Jag funderade tidigare på om jag skulle sätta mig och göra klart mitt arbete redan nu, för att få det överstökat. Men jag tror inte att jag behöver lägga så mycket mer tid på det just nu, så jag tror jag väntar en stund, då jag måste låna en sladd av min sovande syster. Om en timme behöver jag inte få dåligt samvete att väcka henne, så jag har bestämt mig för att bara ta det lugnt fram tills dess..

Banken, har den öppet på söndagar? Det är frågan.. Jag hade nämligen behövt åka dit en sväng och snacka lite med dem. Var inne på deras hemsida för att titta öppettider, men det står ingenstans.. Kanske på Google? Bäst att kolla...

Senare kommer älskling, det ska bli mysigt. Det var längesedan han var här hemma, nu. Jag har redan tänkt ut middag till ikväll och hoppas på att vi har det hemma, i så fall blir det en riktigt mysig söndag idag.. Nu slår jag igång en film, slumtittar och väntar på att klockan ska ticka!

Inga kommentarer: