fredag 7 januari 2011

what am I doin' awake?

Klockan är ett på natten och jag är fortfarande uppe? ... Tekniskt sätt är jag inte "uppe", utan mer "vaken", eftersom jag nyss bäddade ned mig efter att ha tagit en riktigt varm, "mjuk-görande" (muskel-uppmjukning-... alltså) dusch. Det var underbart!

Det är bara lite mer än fem veckor kvar tills min intensivkurs börjar. Vilket betyder, endast lite mer än en månad? Vilket innebär att det är sjukt lite tid kvar till att förbereda mig. Jag har ett sjukt bra teori-program på datorn, som jag dessutom presenterat på bloggen förut, tänkte göra om alla de påbörjade stegen och göra färdigt - efter det bör jag vara förberedd tillräckligt! Jag börjar i morgon..

Nu är jag super duper varm. Har ett duntäcke över kroppen och en varm laptop i knäet. Det känns inte riktigt som att detta kommer bli så himla långvarigt? Jag får nog ta och skriva färdigt och bestämma vilken jäkla film som är tillräckligt ointressant, som jag efter ett tag ska somna till !

Inga kommentarer: