måndag 10 januari 2011

jag som lovade att jag skulle bli bra på det här - hur tänkte jag där egentligen?

Känns som att det var ett tag sedan man uppdaterade här, men hur länge är det egentligen.. Bara några dagar väl? Hmm, jag som skulle skriva varje dag, hur mycket som helst, ladda upp alla bilder jag tagit. Men när det kom till semestern i somras gick det en del utför, 600bilder kändes som ett litet överdriv. Men ett litet smakprov blev det allt!

Ibland känns det bara som att jag har för mycket att berätta, som att det skulle bli alldeles för långa inlägg - vilket ibland inte alls är så roligt. Speciellt om det inte finns intressanta bilder att titta på samtidigt. Jag får nog jobba på den biten? Kan ju börja med att leta upp min kamera. Vart den nu tagit vägen!? Fick äntligen tillbaka min laddare, som jag letat efter och nu kan jag inte komma ihåg vart jag lagt kameran. Typiskt mig -.-

Sista dagen på lovet, i morgon börjar skolan. Back to being busy -.- Snark! Jag orkar snart inte mer, dock har jag sagt det sen jag började i sjuan. Och se hur långt jag tagit mig? Jag klarar sista biten också, men ibland måste man bara få klaga.. Det känns som att det finns en "sista gnista" att hämta efter lite gnällande. Det är i allafall min teori!

Inga kommentarer: