tisdag 8 februari 2011

borde egentligen göra någonting åt mitt rum

Som min rubrik säger.. Det hade varit en smart och bra idé att fortsätta på det jag håller på med, men jag bara orkar inte. Det känns som att jag varit igång hela dagen, dock har vi inte gjort över mycket i skolan då vi hade en inställd lektion, så att jag har gjort något jobbigt är bara en lögn. Dock har jag varit uppe i över tolv timmar och jag slutade inte skolan förrän 17.45. Dessutom lagade jag middag innan ikväll till familjen, blev så himla hungrig och sugen på riktig mat, så jag tog initiativet och satte igång plattan och ugnen. - nu förtjänar jag en break.

I morgon är jag ledig från skolan, men har ärenden på annat håll så att jag skulle ha sovmorgon, är nog också en lögn. Ska upp med tuppen även i morgon, men jag har redan bäddat ned mig så jag tror jag kommer få mina åtta timmars sömn, utan större problem..

1 kommentar:

Maja sa...

GOTT med mat när någon annan lagar!^^