tisdag 8 februari 2011

Dag 11.

Dag 11. Någonting jag oroar mig för.


Jag oroar mig inte så himla mycket för saker, brukar oftast ta det himla lugnt och för det mesta ta saker och ting i  den takt det kommer. Men jag är just för tillfället orolig över två saker.. Jag är lagom orolig inför i morgon, men magont har jag inte fått ännu så det är fortfarande ganska lugnt.

Annars oroar jag mig lite inför min uppkörning och uppskrivning. Även för min "provkörning" som jag ska in till stan och göra, om bara någon dag, för att de på trafikskolan ska kunna se hur jag ligger till med min körning. Jag hoppas verkligen att jag kör lika bra då som jag gör i vanliga fall - men ett litet minus är att det kommer vara en ny bil, någon som jag aldrig förut har kört, ny växelspak och den kommer troligtvis vara 6'växlad. Men trots det, hoppas jag att det kommer att gå bra..

1 kommentar:

Maja sa...

Imorgon kommer kanske vara nervigt, men tänk att du gör något riktigt bra för dig själv! Och kanske även någon annan. Jag är stolt över dig som står upp för dig själv, ingen sätter sig på dig ostraffat!

Körningen kommer säkert också att gå bra. Sist jag åkte med dig var du hur duktig som helst, och det var längesen nu. Det är ju inte uppkörning än, han ska ju bara kolla nivån.