lördag 12 februari 2011

Eftersom det inte blivit någon uppdatering

Dag 13. Mitt drömbröllop.
Vilken svår fråga. Jag har faktiskt inte tänkt så mycket på det, men alla flickor önskar väl sig ett maffigt prinsessbröllop, med hundratals gäster, ute i världens finaste miljö. Men samtidigt slår det mig att jag egentligen inte tycker att det behöver vara på det viset.. Ett fint, litet, personligt bröllop är super mysigt. Tänk att rymma iväg med den man älskar, på en plats man aldrig sett förut, kanske Las Vegas, och gifta sig, för att sedan komma hem och överraska sin omgivning.. Hur häftigt och roligt hade inte det varit..?

Dag 14. En bild på mig själv, för ett år sedan.

Eftersom att jag inte är vid min egen dator, hade jag inte så mycket att välja mellan. Så det fick bli en bild från förra... sommaren, tror jag? Jag hade betydligt längre hår då, dessutom mörkrött, men annars är det nog inte så värst stor skillnad. Tror jag..?

Jag hoppas på att kunna få tillbaka längden på håret inom snarast. Är verkligen trött på att ha det så himla kort. Dock är det axellångt för tillfället, men jag vill gärna ha tillbaka mitt långa.. Helst till sommaren ;)








Dag 15. Någonting jag ångrar.
Ja, men när vi ändå pratar om mitt hår, så kan jag ju ta det som ett exempel. Det är verkligen någonting som jag ångrar och kommer till att göra enda tills det växt ut fullständigt igen.. Jag förstår inte riktigt hur jag tänkte när jag bestämde mig för att klippa det.. Eller, tänkte jag överhuvudtaget? Visst, det var himla snyggt när det var fixat och då jag hade det hel-rött. Men för övrigt, vet jag som sagt inte vad jag tänkte på...
  
Före:

2 kommentarer:

Maja sa...

Det var absolut skitsnyggt kort! Det är bara drygt mellan kort och långt när man går och väntar på att det ska växa ut!XP

Maja sa...

*men det är snyggt nu också!;)