torsdag 24 februari 2011

godmorgon alla sköna.

Sovmorgon idag, riktigt gött. Det är härligt att vakna upp och tro att man är super försenad och sedan komma på att "just det, sovmorgon, fan vad gött" och därefter somnar man antagligen om igen eller så bara njuter man en timme till..

Dock har jag faktiskt inte lika mycket lov som alla andra i min omgivning, det är ju sportlov just nu. Dock håller det på att ta slut - attans. Men eftersom jag går och pluggar till min körkort, är det där jag befinner mig varje dag. Jag har faktiskt inte gjort någonting annat, som man brukar göra på ett lov, ta en öl eller så. Men ikväll har jag bestämt mig för att det är precis vad jag kommer att göra. Jag och töserna ska ned till Harrys ikväll, det är ju pop-quiz, så det kommer nog bli himla skoj! Dock kommer det nog inte bli någon dricka för mig, ska ju upp tidigt i morgon -.-

1 kommentar:

Hannah sa...

du sötan, jag ska hjälpa dig. Sofie började jag hjälpa för 1 år sen, och vi har aldrig någonsin blivit färdiga. Så de tar kanske en vecka. Den andra designen jag fått beställning på tror jag inte ens jag klarar av att göra. De enda jag vill veta är om du är beredd att flytta din blogg till wordpress? och skaffa domän och webbhotell. annars kommer jag ha väldigt svårt att hjälpa till ! kram