söndag 27 februari 2011

wish me luck

Jag läste ut boken på två timmar.
Tänkte nyss att jag kanske borde plugga lite till, men jag känner faktiskt inte att det behövs. Men jag är samtidigt lite nervig att jag kommer märka i morgon, att min känsla ikväll, egentligen är fel.. Så jag velar lite fram och tillbaka!

Jag ska nämligen skriva upp i morgon - körkortsteori - och jag hoppas verkligen att det går bra. I fredags gjorde jag färdigt all teori och mina körlektioner är slut, har en "förberedande" precis innan uppkörningen för att dämpa stressen, annars är jag fenito. Jag känner mig inte så stressad, inte heller pressad eller nervös, och det är nog en bra sak!

Jag har gått och blivit sjuk -.- Igår kväll var jag super dålig, i morse vaknade jag och mådde fortfarande piss. Jag har druckit väldigt mycket te under hela dagen och inte gjort någonting ansträngande. Var ute en sväng på tio minuter innan idag med min pojke och när vi satte oss i bilen kändes det som att jag skulle svettas ihjäl och jag var andfådd som att jag sprungit en mil = FEBER! Men jag kollade tempen för drygt en timme sedan och då låg jag precis på gränsen.. Ganska bra, med tanke på att jag inte ätit något febernedsättande - vilket annars brukar vara ett måste för mig då min feber stiger väldigt fort och går oftast inte ned, bara upp..

Nu ska jag förse mig själv med en (förhoppningsvis) bra film och därefter en riktigt bra sömn. Och i morgon bitti vill jag ha en jättegod frukost.

Inga kommentarer: