torsdag 3 februari 2011

jag förstår att det antagligen inte är "bra tänkande", men det är så det är..

Jag är så himla skoltrött för tillfället, men jag håller tillbaka det under skoltid och gör mina saker som jag ska i alla fall. Men något som det går ut över är min praktik, jag klarar inte av att praktisera längre.. Jag är så sjukt trött på detta arbetet så det finns inte, jag hade kräkt på det om jag hade kunnat. Men nu har det slagit mig och jag funderar över om det faktiskt finns en chans att jag kan få detta till att gå igenom - antagligen inte, eftersom de då kommer slänga informationen, om att jag inte sköter praktiken för övrigt, vilket kommer bidra till att jag inte får denna chansen..

Men det kanske är värt ett försök... Som sagt, det kanske inte är så himla bra av mig att göra detta, men jag är inte direkt bra på att knipa igen och göra saker som trotsar min vilja, när jag vet att jag kan få ut så mycket mer och bättre saker av tiden.. För mig känns det otroligt onödigt att gå på praktik och göra saker som jag redan kan, för att bevisa för mina lärare att jag kan - vilket de redan vet om, lika väl som jag.

Nu är min tanke att skicka iväg ett frågande sms till min klassföreståndare och se vad hon har att säga om saken. Jag återkommer snart... antagligen väldigt frustrerad.

Inga kommentarer: