onsdag 2 februari 2011

Pilutta dig, pilutta dig. Jag vet någonting hemligt, som bara är för mig..


Äntligen har jag satt min plan i verk och jag hoppas verkligen att allting nu kommer att gå som planerat, som det gjort hittills. Om det gör det, kommer detta bli det bästa på länge. Haha, jag är himla exalterad - detta kommer bli helt perfekt :)

Nej, nu ska jag inte avslöja för mycket. Det finns nämligen en anledning till att hemligheten bara är för mig. Nu får ni allt suga på den karamellen och försöka klura ut vad det är som är så hemligt, några dagar till.. Jag tänkte dränka mig i lite musik och fundera på om jag ska ge mig på att fixa lite på rummet, eller om jag ska vänta tills i morgon bitti och i stället lägga mig och titta på en film som pojkvännen starkt rekommenderat. En film om ugglor, kan det verkligen bli så bra egentligen? .... Let's find out!

Inga kommentarer: