onsdag 2 mars 2011

det är inte många, men det är fler än förut, vilket menas med att det går sakta men säkert framåt

Jag är ju bara tvungen att säga att jag aldrig trodde att någon skulle få för sig att ens titta in på min blogg, den är inte super häftig, har inte en jättesnygg design och mitt innehåll är en himla oordning och tråkigt.. Men tydligen inte?

Det glädjer mig att se att hela över 20pers har läst/el. t.o.m läser för tillfället? Det känns super kul. Ni med över tusen läsare om dagen skrattar antagligen åt detta, men det bryr jag mig inte om. Jag har hellre några få vänner, än 900 ovänner ;) höhö, skämt & sido.

Jag väntar fortfarande på att älskling ska komma hem så att vi kan köra någon gång, ska hem och äta middag med min familj ikväll. Det ska bli super mysigt! Nu drar jag och packar ihop lite saker till honom, orkar knappt vänta längre, haha. Ha en bra kväll, kära underbaringar :*

Inga kommentarer: