måndag 7 mars 2011

första dagen, på ännu en praktikplats

Började på min sista praktikplats, ever, förhoppningsvis? Men denna gillar jag väldigt mycket och detta känns mer som något som passar mig, dessutom är jag ju väldigt sugen på att själv öppna ett café, så att äntligen välja en sådan praktikplats kändes som ett smart val!

8.00 - 14.00 är en väldigt bra tid. Nu är jag hemma, nyser något fruktansvärt, har hållit på hela dagen, usch -.- Och jag försöker få tag på min bästis, vill jättegärna leka med henne en stund, var ett tag sedan vi sågs på riktigt.. Man saknar ju sina nära och kära efter ett tag!

När jag kom hem hade pappa varit och hämtat posten och som jag trodde i morse, hade jag fått himla massa post. Vuxenpoäng, höhö! En inbjudan till en BabyShower, "uthämtningslapp" från posten (ska hämta ut mitt körkort idag, wuhu), någon pensionlapp från banken? och en liten "beach -11 -present" från internet. Ohyeh! 

Nu ska jag fortsätta försöka få tag på Elin och hoppas starkt på att hon är hemma så att vi kan träffas en stund. Borde egentligen lägga mig och sova för att kurera mig ännu mer, men det är så himla tråkigt :/ Dessutom har jag för tillfället ingen feber, så just nu känner jag mig riktigt bra (om man jämför med de 38'graders feber jag hade igår -.-)

1 kommentar:

Unknown sa...

tack snygging! .. saknar dig!