fredag 11 mars 2011

fredagkväll

Jag har faktiskt nya bilder, det har jag. Jag har bara inte någon sladd eller så för att kunna lägga upp dem, så ni får vänta tills i morgon då jag kan in och rota runder i alla nedpackade lådor som står inplastade i sovrummet.. Håller fortfarande på med "renoveringen" och nu har vi faktiskt kommit någonstans. Tapeterna är nerdragna och avslitna, det är slipat och pillat och idag var älsklingen duktig och spacklade igen allt.. Så snart tror jag att det är dags att sätta upp väv.. och därefter är det nog dags att måla :) Woho, det ska bli väldigt spännande att se resultaten! :)

Jag och älskling körde in till stan förut och fikade med en av hans nära vänner (som är nere på besök, från Norge) så vi tog en "snabb" fika på Madrix och sen drog min parkeringstid ihop sig.. Och eftersom jag inte alls hade lust att betala någon avgift (gratisparkering is the shit), så drog jag mig hemåt och lämnade älskling kvar. Han hade nämligen planerat en krogrunda med grabbarna ikväll, så jag får vara ensam hemma, buhu :/ Ska upp halv sju i morgon, börjar jobba klockan åtta i morgon bitti.. På en lördag, right? Usch, pi kisen. Men det kommer vara skönt när jag kommer hem, att veta att man gjort något vettigt, haha..

Och eftersom att jag har "ensamtid" ikväll, tänkte jag placera mig här framför, plugga in hans externa hårddisk och sätta igång en massa avsnitt av Supernaturals. Vi hörs senare, chicas!

Inga kommentarer: