onsdag 9 mars 2011

I got it !

Andra dagen på praktiken igår gick också suveränt, känns bra att vara där, de är trevliga och de "tar hand om en", eller hur man nu ska kalla det.. Jag önskar dock att jag valt en sådan plats från början, dock det var det jag gjorde, men mina lärare ville först inte godta det, därför fick det bli på något annat apställe -.-

När jag slutat tänkte jag sticka ned på posten och hämta ut mitt KÖRKORT, wuhu. Men när jag kom dit märkte jag att de inte öppnade förrän kl: 15. Och klockan var då endast kvart över två, så jag satt i 45min och väntade på öppningen, bara för att hämta ut mitt lilla paket ^^ Men det var det värt!


Idag mår jag inte alls bra, lite som i söndags, fast utan febern. Mina ögon är inte alls okej, de vet nog inte riktigt vart eller hur de ska sitta idag. Så jag känner mig lite som en zombie, fast utan all toalettpapper.. Ingenting för mig idag, inte. Nu blir det medicinkur nr.2 för idag och några tråkiga tjejfilmer tillsammans med mina fina vänner; snytpapper och nässpray.

2 kommentarer:

emelie loft sa...

så glad för din skull med körkortet =D haha ja helt klart värt att vänta 45min <3 hehe ibland är livet inte lätt, inget går som man vill =P hoppas du kryar på dig snart =) kram

alicia sa...

ah okej, det ska jag kolla upp! tack så mycket :)