torsdag 17 mars 2011

godmorgon på er

Jag hade antagligen nämnt något om vädret någonstans här i början, men jag har ännu inte tittat ut genom fönstret, trots att jag gått förbi allihopa här på nedanvåningen, så nu får ni nog ta det som det är och titta ut själva :)

Idag är näst sista dagen som praktikant och jag är så himla glad över det. Inte för att jag inte trivs eller tycker om min nuvarande praktikplats, men det är för att jag är så himla trött på att hela tiden behöva vara någon annanstans än i skolan när jag har tillräckligt med problem att knuffa mig själv ut genom dörren för att ta mig dit -.- Men i morgon är sista dagen och sen kommer jag (förhoppningsvis) aldrig behöva bli benämnd som praktikant längre..

Jag orkade inte köra en sväng igår kväll, somnade under tiden jag försökte hålla mig vaken för ett svar om vad han bestämt sig för att göra. Men det tog för lång tid så mina ögon gav upp och jag vaknade klockan ett i panikslag att jag glömt bort honom, men när jag ringde och kollade berättade han att han inte planerat på att komma hem ikväll, så jag kunde lägga mig ned i lugn och ro igen... Men jag ställde ändå inte om klockan och snoozade endast en gång innan jag gick upp, klockan halv sju. Bra gjort!

Inga kommentarer: