onsdag 2 mars 2011

jag är en liten tönt, med ful frisyr

Jag längtar så otroligt mycket tills min vän Hannah får en liten lucka över och kan hjälpa mig med att fixa till min blogg. Hon är extremt duktig och hennes hemsida är så himla grym! Hoppas på ett bra resultat och att hon kan fixa ihop min minst lika bra ^^ - Cred till henne!

Snart är ju studenten här.. Fick brev hem om information om balen.. Kan knappt tro det..
Körkortet har jag i handen, studenten och balen är bara någon månad framför mig, det är helt sjukt. Jag kommer ihåg när jag var mindre, t.o.m när jag precis börjat på gymnasiet, allting kändes så långt iväg, som att jag aldrig skulle hinna dit. Och nu är det här och bara precis runt hörnet, det är helt fantastiskt och jag älskar känslan av att jag kommer vara ännu mer nöjd och kommer glädjas ännu mer när dagarna kommit hit!

Mitt hår växer jävligt snabbt, det är något jag är himla glad över. Dock hade det varit ännu bättre om det redan hade varit tillräckligt långt.. Men jag kan ju inte trolla? Var inne på Internet och tittade på hårförlängningar igår kväll och bestämde mig för att, om mitt hår inte förtrollas och växer super snabbt fram till om tre månader, köper jag hem mig ett set och sätter i. Då kommer jag bli nöjd!

Inga kommentarer: