tisdag 29 mars 2011

lägenheter

Det här var svårare än jag trodde, men jag tänker fasen inte ge upp. Måste kanske ringa lite samtal och höra närmre...


OMFG. JAG RÅKADE PRECIS RADERA ALLTING JAG SKRIVIT...?
aja.. bara till att skriva om, dock blir detta inte alls lika långt.


Vad jag ville berätta var att jag igår hade fullt upp med jobb-och lägenhets-sökande. Jag skrev två olika CV, ett på svenska och ett på norska. Och det norska lade jag in på nav's (norska arbetsförmedlingen) hemsida i hopp om att någon nappar. Under tiden så tänkte jag engagera mig åt att försöka finna ett boende. Det är svårare än jag trodde, men detta ska fasen gå.

Jag har faktiskt hittat en super fin. Med både balkong och takterass, fin utsikt och till ett riktigt grymt pris. Dock är det på fel ställe, så jag vet inte riktigt hur det blir med den.. Håller dock ett öga på den så att ingen snor den, höhö!

Inga kommentarer: