tisdag 29 mars 2011

snart så

Det har inte nappat något nytt, endast det jobbet jag fann igår kväll. Kanske ska jag ta det och börja bygga upp det, som en hobby eller så..? Man bör ju inte tjäna så mycket i början, eller rättare sagt, man tjänar nästan aldrig bra i början, så ett långsiktigt arbete kan ju vara bra. Speciellt om man kan ha det vid sidan av, då kanske man inte tröttnar på det, på samma sätt..

Jag tror att detta kommer bli riktigt bra, alltihop. Studenten är inte långt borta, nästan alla rest-uppgifter är gjorda och jag ligger nu, bara två prov back. Snart tar jag ikapp och jag är hack i häl! Studentmössan, visselpipan, klänningen, skorna och mitt kära champagneglas ligger på hyllan och väntar på mig.


Mitt rum är snart färdigt. Åh, vad fint det är! Man kan inte riktigt se det så mycket, men man kan föreställa sig hur det kommer att se ut med min inredning och jag är väldigt kär. Har inte riktigt kommit underfund med hur jag ska möblera, men jag antar att jag får rita upp en skiss och börja planera.. Planen, enligt min kära pojke, ska rummet vara färdigt nu i veckan. YIPPI!

Inga kommentarer: