måndag 21 mars 2011

pi kisen, vilken dålig uppdatering.

Jag ber om ursäkt ni söta.. Det är för dåligt, men jag är ganska dålig på att ta med mig min dator när jag åker iväg. Och nu i helgen har det t.o.m varit så dåligt att min pojkvän har blivit av med sitt Internet, så jag har inte kunnat uppdatera därifrån heller -.-

Nu börjar det närma sig hörrni, bara dryga två månader kvar till studenten. Det kan ju inte bli bättre? Tänk så länge vi gått och väntat på denna dagen och nu är vi så himla nära. Jag undrar hur det känns när det är över.. Nej usch, hemska tanke! Nu ska vi inte gå i förväg..

Jag slutade väldigt, väldigt tidigt idag. Halv ett? Så jag plockade upp pojkvännen på vägen och körde hemåt. Min kära vän Elin skulle kommit över och pluggat Historia med mig, men hon var lite lagom lat så hon orkade inte alls göra det. Så nu sitter jag här! Har nyss käkat lite lunch, hängt upp tvätten och slängt i en ny omgång. Nu tänkte jag skriva lite anteckningar i min systers rosa Hello Kitty-block ^^

Inga kommentarer: