måndag 21 mars 2011

snart börjar ett nytt liv

Här om dagen var lilla Elin här och vi pluggade samhälle och religion, det tror jag att jag har berättat? Då testade jag även min balklänning som jag ska ha på mig nu på min studentbal. Den är så otroligt fin, i love it! Jag har trott att jag gått upp och inte kunde komma i den, men där hade jag fel, den satt t.o.m mycket bättre nu än vad den gjort tidigare. Dock har jag redan bestämt mig för att nå ett "mål" innan studenten så jag kanske får lämna den och låta den bli insydd, av min kära mamma såklart, eftersom hon äger på att sy!

Men.. det jag skulle komma till var att jag, då, gjorde ett "kontrakt" med min pojkvän att låta honom vara min P.T, dock satte vi bara ett startdatum; 1 april, sen får vi se vart det leder. Kanske kan han fortsätta med det efter studenten också.. Jag ser fram emot det riktigt mycket, det ska bli roligt och att träna med honom är så himla kul, även om jag gnäller ibland haha.. 


Det kommer bli mycket träning, så från och med då blir min "hälso-kategori" en aning stoppad. För er som är intresserade. 

Inga kommentarer: