onsdag 16 mars 2011

slutet närmar sig.

Bara 87 dagar kvar till studenten. Och 89 dagar kvar, sen är det äntligen dags för balen. Jag längtar så himla mycket! Men jag ska vara ärlig och säga att det verkligen börjar kännas att slutet är nära nu. Solen tittar fram som aldrig förr, vårjackor och vårskor åker på, alla är allmänt mycket gladare och trevligare. Solglasögon kan man finna på allas näsor. Det är bara så himla underbart.. Det är klart att man blickar tillbaka på sitt liv nu och tänker på allt som man varit med om, alla år som man tjatat om detta slutet och nu är det snart här. Ibland känns det lite skrämmande - att kastas ut i arbetslivet utan en fot inne, känns inte alls som en bra start. Nej, jag ska ta tag i mig själv och skriva mig ett CV så att jag kan vara lika duktig som min vän Elin och skaffa mig lite extrapengar. 

1 kommentar:

emelie sa...

ååh vilken fin bild! jag ÄLSKAR att du har fräknar! det ger ditt utseende så himla mycket personlighet och är skitsnyggt!