måndag 4 april 2011

en liten tanke

Det känns lite som att denna bloggen har blivit alldeles för seriös. Jag började egentligen som en dagbok, där jag kunde skriva allt. Men just nu känns det som att allting jag gör/gjort eller ska göra har blivit allt för publikt. Men jag ska inte säga för mycket, jag älskar ju att folk läser min blogg, kommenterar och tycker om mitt innehåll..

Jag har ju pratat länge om att flytta bloggen till ett eget domän, men det händer aldrig något på den fronten, så nu är den nya planen att jag ska starta en helt ny. Där jag kommer dela med mig av mitt liv - som student, eller rättare sagt, om mig själv, som ny utbildad servitris "flyr landet" för att skapa mig något eget.

Och till er, läsare, som inte alls har varit med om denna diskussionen och inte alls fått veta något, så är mina planer att packa min resväska och förflytta mig norrut. Det är dags att jag vidgar mina vyer innan det är försent!

Jag ska tänka lite på saken (om bloggen) och kommer att dela med mig av det nya, om det kommer, eller när det kommer.



Inga kommentarer: