tisdag 5 april 2011

Tjäna people

Under tiden som tankarna flödar kring min flytt (med bloggen) kommer jag att fortsätta uppdatera här..

Tisdag idag, vilket innebär en väldigt lång dag. Men jag borde vara tacksam för min sovmorgon då jag inte börjar förrän klockan tio. Men när jag slutar.. vill ni knappt veta!? Jag är även djupt tacksam för håltimmen mellan två och fyra. Utan den hade jag nog inte pallat hela dagen -.-

Mitt schema för idag:
08-09 - Frukost
10.00 - 14.00 - skola
14.00 - 15. 45 - "lunch"
15.45 - 17.45 - Historia på HTS.

Vill ni veta något som jag tyckte var sjukt roligt?
OMG! Jag kom i mina jeans
(som för övrigt legat och skräpat i ett år, då jag inte kommit i dom)

Haha, hur bra är inte det!? Och jag ska börja min träning idag. Detta kommer bli något att se fram emot (;

Inga kommentarer: