torsdag 7 april 2011

GODMORGON

Stenhårt cattle ball-träningspass igår med älskling. Och nu pratar vi träningsvärk. Men jag fruktar lite inför morgondagen då jag alltid brukar få det mesta av min träningsvärk två dagar senare, haha. Märkligt, men så är det! Ska jobba hela dagen i morgon, så jag tror att min önskan blir bartender för dagen, då jag fruktar att bära tallrikar. Haha! (medan pojken körde med sin 12 kilos, körde jag med en 7,5. Och för första gången, så klarade jag det ganska bra. Men i mellan åt fick jag variera med en 2 kilos hantel för att vila mig, hahaha)


Idag är jag som sagt ledig, vilket är riktigt skönt! Däremot något som är lite tråkigt, är att vi missade Norrskenet igår. Det gick inte att se någonting alls pga. all dimma och moln. Så det var väldigt trist! Men jag hoppas att det kommer fler sådana chanser, om inget annat får man väl åka upp till Norrland och glo :)

Idag har jag ingenting planerat. I min almanacka står det bara: LEDIG, med ännu större bokstäver än detta. Så det är ganska skönt! Jag sitter nu hemma hos min pojke, dock är han inte hemma för tillfället, men jag ska strax sätta mig i bilen och köra och hämta honom.. Vi funderar lite på att göra en utflykt! Vi är ganska bra på det. Men inget är bestämt och schemat är tomt, så jag är öppen för förslag :)

Nu måste jag springa ned och klä på mig. Kanske ska ta en runda på Willys på vägen? Inte för att jag behöver handla något, eller han för den delen, inte heller för att jag har pengar till att handla något, eller för den delen att jag inte får äta något snacks, så nu när jag tänker efter känns det lagom onödigt.. Typiskt också -.-


Inga kommentarer: