söndag 10 april 2011

hårda dagar

Det känns så jäkla gött nu när man börjat tränat. Fasen vad på G man är, helt plötsligt! Jag trodde inte riktigt på att det skulle kännas så snabbt, men det gör det.. Igår morse steg vi upp innan klockan åtta på morgonen och körde ett konditionspass innan frukost. Och i morse gick vi upp lite efter åtta och gick direkt ned till gymmet (i källaren) och körde ett grymt styrketräningspass med våra cattle balls.

Jag har precis pluggat färdigt för idag, åtminstone i eftermiddag. Ikväll blir det mer plugg när jag beger mig över till Elin's crib. Prov i morgon bitti, ser vi "verkligen" fram emot.. Vin, duvor och dess område runt omkring i Frankrike. Ganska intressant, men ganska mycket information! Jag hade gärna satt mig på ett flyg till Frankrike för att besöka lite vingårdar, det hade varit super mysigt :)

Inga kommentarer: