måndag 11 april 2011

på tal om ingenting

NU har jag äntligen hittat ett program till min webcam. Vilket betyder att jag nu äntligen kan börja ta foton och slänga in dom direkt på bloggen, inget snack, ingen tid och inget trams. Det är ju hur bra som helst! Ni kanske minns att jag pratade om det förut? Om inte så "försvann" ju drivrutinerna till min webcam när den blev omformaterad pga något virus från Turkiet -.- , trots att den är inbyggd i min laptop. Men nu, nu fungerar den perfekt :)

Så bara för att bevisa det så tog jag en jätte tramsig bild, bara för att visa er hur illa jag tycker om mitt hår just nu. Dock är det inte ruffset jag inte gillar, utan hela frisyren och hårfärgen. Jag har tröttnat och jag tycker att det är dags för något nytt, därför har jag varit inte och surfat mig fram till lite hårförlängningar som jag tror kan sitta riktigt bra. Nu till studenten, tillsammans med min träning, måste jag ju öka självkänslan lite (;



Inga kommentarer: