onsdag 27 april 2011

Tjenare!

Visst var det längesen jag var här, det får jag erkänna. Men jag har haft fullt upp! Förra veckan tillbringade jag tillsammans med min pojkvän och hans syster uppe i Norge hos några gemensamma vänner. Det var riktigt kul :)

Fick gjort en hel del också. Lämnade ut 11 cv för hand och några över internet. Men det kändes bra och det var ett par av de som verkade lovligt så jag hoppas att jag lyckats nappa någons uppmärksamhet..

Flytten närmar sig och jag längtar så sjukt mycket. Jag har inga jättestora förväntningar, jag bara vet att allting kommer bli så sjukt bra oavsett om vi lyckas med våra mål eller inte så kommer detta att vara ett minne för livet.. Och vad mer kan man önska, liksom?

Idag är jag ledig, det kan inte bli bättre.. Jag satt med mina töser på balkongen några timmar igår eftermiddag och bara stekte i solens heta strålar. Det var sjukt gött och för första gången på länge känner jag att solen verkligen tar på mig. Kanske är det för att ozonlagret är så satans tunt just nu? Har legat en timme och pressat i underkläder på solstolen i vår fina trädgård. Reste mig nyss upp för att köra min lilla-storasyster till tåget men solstolen väntar så fint på mig tills jag kommer hem igen..


Detta är livet! 

Inga kommentarer: