tisdag 19 april 2011

uruselt

Sämst på att uppdatera, det har vi redan kommit fram till. Men att ha ett liv utanför datorn kan ibland bli svårt att få nedskrivit. Ibland är det faktiskt så att jag skriver ett blogginlägg på mobilen och sparar det som utkast, men jag glömmer alltid bort att lägga upp det när jag kommer hem -.- Så egentligen är det ingen mening från första början.. Trist va?

Jag borde nästan köpa mig en Iphone när jag tjänat lite pengar. Känns som att det hade kunnat hjälpa till då det finns tillgång till internet och sådant. Just nu glider jag runder med en Nokia- en ny sådan, men med kontantkort = inget internet. Ganska trist, men jag överlever (:

Detta kommer förmodligen bli ett av de få inläggen som slängs upp i veckan. Jag och A ska nämligen köra upp till Norge i eftermiddag. 50 mil "rakt upp i skogen", haha. Motorvägar is the shit - not.. Ganska sövande, men ska uppdatera mitt USB en aning så att vi åtminstone kan få lite ny musik att lyssna på :)

Nu tänkte jag finslipa mitt CV, skriva ut ett dussin och sen hoppa i duschen.
CHARRÅ!



Inga kommentarer: