måndag 17 augusti 2009

1 dag kvar

' godmorning sunshine.
- min rubrik valde jag eftersom att det idag,
är sista dagen på mitt sommarlov. -


Idag vaknade jag super tidigt, fråga mig inte varför, men klockan var bara halv tio. Jag tvekade länge innan jag bestämde mig för att det var lika bra att gå upp, eftersom jag oftast ändå inte kan somna om. Sprang upp och tittade ut genom fönstret och vädret är fint, änsålänge. Så hoppas att det håller i sig hela dagen. Vi ska ju som sagt besöka Malmö stad senare idag!

Band som eventuellt ska hinnas med ikväll är, änsålänge;
kl 19.00: Deportees
kl 20.00:
Johnossi
kl 21.20: Leslie
kl 21.40-22.00: Standup Comedy Clash

*gäääääääsp*, klockan är bara 10.12. Vilket är riktigt irriterande! Jag börjar snart bli lite hungrig, men jag vill inte äta såhär tidigt - usch - Så det blir en runda in i duschen först.

Inga kommentarer: