måndag 23 augusti 2010

måndag morgon ..

Fick reda på att nästintill alla lektioner var inställda och att vi skulle istället sluta klockan tio, vilket jag anser är en ganska skön nyhet på en måndags morgon. Så det blev inte mycket skola idag heller, kanske det blir en lite längre dag i morgon? Annars har jag en som väntar på mig på onsdag eftermiddagen, slutar nämligen inte förrän kvart i sex. Det känns som att det kommer bli en låång dag.

Adrian virrar runder i rummet och funderar, pratar med sig själv och vet nog inte riktigt själv vad han pratar om, haha. Kanske han funderar på att sluta jobba? Yippi, då har jag någon att titta på film med. Det är inte alls lika roligt att göra det själv ^^

1 kommentar:

Maja sa...

Sv: Jo, det var rätt typiskt. Men det var ju bara en tidsfråga. Haha, med all rätt, jag är en bortskämd snyltare=P